Tagastuspoliitika

Viimati uuendatud: 31.07.2025

1. Sissejuhatus

Meie eesmärk on tagada teie rahulolu ostetud toodetega. Kui te mingil põhjusel ei ole oma ostuga rahul, on teil õigus toode tagastada vastavalt käesolevatele tingimustele ja Eesti Vabariigi seadustele.

2. Tagastamisõigus ja tähtaeg

  • Teil on õigus taganeda ostulepingust ja tagastada toode 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast.

  • Tagastamisõigus kehtib ainult füüsilistele isikutele (tarbijatele). Juriidilistele isikutele kehtib tagastamisõigus vastavalt sõlmitud lepingule.

3. Tagastatava toote tingimused

Tagastatav toode peab olema:

  • Kasutamata ja kahjustamata.

  • Originaalpakendis ja koos kõigi kaasas olnud osade ning tarvikutega.

  • Toode peab olema komplektne, sildid ja etiketid eemaldamata.

  • Hügieenilistel põhjustel ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga hügieenitooted, kui pakend on avatud ja toodet kasutatud. WC-potid, mis on paigaldatud või veega kokku puutunud, loetakse kasutatuks.

4. Tagastamise protsess

Tagastamiseks palume toimida järgmiselt:

  1. Võtke meiega ühendust: Saate saata e-posti aadressile info@lumari.ee või kasutada meie https://lumari.ee/et/contact/ kontaktvormi. Lisage teatele tellimuse number, tagastatav toode ja tagastamise põhjus.

  2. Tagastamisavalduse esitamine: Pärast teiega ühenduse võtmist saadame teile tagastamisavalduse vormi, mille palume täita.

  3. Toote pakendamine: Pakkige toode hoolikalt originaalpakendisse, et vältida selle kahjustumist transpordi käigus.

  4. Toote saatmine: Saatke toode tagasi aadressile: Prolingua OÜ, aadress Vabaduse tn 10, Valga linn, Valga maakond, 68204. Palume tagastatav toode saata pakiautomaati või kulleriga, mis võimaldab jälgida paki liikumist.

5. Tagastamiskulud

  • Tagastamise transpordikulud katab reeglina Klient.

  • Juhul, kui tegemist on defektse või vale tootega (vea on põhjustanud müüja), katame transpordikulud meie.

6. Raha tagastamine

  • Raha tagastatakse teile pärast tagastatud toote kättesaamist ja selle seisukorra kontrollimist.

  • Raha tagastatakse samale pangakontole, millelt ost sooritati, hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest, eeldusel et toode on selleks ajaks meile tagastatud.

7. Pretensiooni esitamise õigus ja garantii

  • Kõikidele meie e-poest ostetud toodetele kehtib VÕS (Võlaõigusseadus) §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise õigus.

  • Pretensiooni esitamise õigus ei laiene defektidele, mis on tekkinud toote ebaõige kasutamise, hooldamise või paigaldamise tagajärjel.

  • Pretensiooni korral palume meiega ühendust võtta emaili info@lumari.ee teel, lisades detailse kirjelduse probleemist ja võimalusel fotod.

8. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal ja müüjal ei õnnestu vaidlust lahendada kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste Komisjoni poole (Pronksi 12, 10117 Tallinn; info@tarbijakaitseamet.ee). Samuti on võimalik pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm) kaudu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Estonian
0
    0
    Sinu ostukorv
    Sinu ostukorv on tühiTagasi poodi
    Scroll to Top
    0